DELİRMİŞ BİR OYUN ve DÜZ ENİS (ROL YAPMA OYUNLARINA BAYILIYORUM?!)

4 138 Baxış 419K
Oyunlar

Core'u denemek isteyenler için linkimiz burada:
► bit.ly/EnisCore-Feb4
$10,000 ödül havuzuna sahip Core Exercise Global Game Jam'in detaylarına bakmak için link'imiz de burada efenim:
► globalgamejam.org/news/ggj-online-diversifiers”
Dakikalar:
00:00 İki yüzlü davranma!
00:31 ücretsiz oyun platformu
01:35 RPG seviyor muyum?
02:17 Deli bir oyun
05:45 Klasik bir oyun
08:24 Çıtır çerezlik bir oyun
09:20 Sonuç
Başlık özeti veriyor aslında. Oyunlar var konuşulacak. Ben varım iki yüzlülük yapan. Ya da yokum. Yapmıyorum da iki yüzlülük. İşte öyle bir video. İyi seyirler efenim!
#oyun #eniskirazoglu

Şərh

  1. Enis Kirazoglu
    Enis Kirazoglu
    2 ay əvvəl

    Core'u denemek isteyenler için linkimiz burada: ► bit.ly/EnisCore-Feb4 $10,000 ödül havuzuna sahip Core Exercise Global Game Jam'in detaylarına bakmak için link'imiz de burada efenim: ► globalgamejam.org/news/ggj-online-diversifiers” Dakikalar: 00:00 İki yüzlü davranma! 00:31 ücretsiz oyun platformu 01:35 RPG seviyor muyum? 02:17 Deli bir oyun 05:45 Klasik bir oyun 08:24 Çıtır çerezlik bir oyun 09:20 Sonuç

    1. yüşa özdemir
      yüşa özdemir
      13 gün əvvəl

      @iXeno aynen

    2. iXeno
      iXeno
      13 gün əvvəl

      abi core ve dreamsin atası robloxu ne zaman konu alacaksın?

    3. yüşa özdemir
      yüşa özdemir
      Ay əvvəl

      @Art Factory itiraz hakları var ve bazen sistemde hata olabiliyor

    4. Art Factory
      Art Factory
      Ay əvvəl

      @yüşa özdemir ama olsun insanların gereksiz yere roblox tan ban yemeleri adil değil.

    5. yüşa özdemir
      yüşa özdemir
      Ay əvvəl

      @Kağan ayn ama motoru unrealengine

  2. Mithat SÖYLER
    Mithat SÖYLER
    Gün əvvəl

    Reklamlaaaaar: HER ŞEY VE DAHA FAZLASI ROBLOXTA😎😎😎

  3. Devran Bilmez
    Devran Bilmez
    2 gün əvvəl

    Tamam diyorum

  4. Baroni421
    Baroni421
    9 gün əvvəl

    Nobody: Enis Cherryson: "Tamam diyorum."

  5. Hi Hhhh
    Hi Hhhh
    23 gün əvvəl

    Tek kelime core çakma.Roblox'tan alıntı

    1. MetiraX çizior
      MetiraX çizior
      22 gün əvvəl

      Yoo

  6. Furkan Eymen Demir
    Furkan Eymen Demir
    24 gün əvvəl

    3:53 enes xdxd

  7. Hüseyin Öztürk
    Hüseyin Öztürk
    Ay əvvəl

    core roblox dan özenti

  8. Abdullah Uzturk
    Abdullah Uzturk
    Ay əvvəl

    valla teşekkür ederim bende oyun yapmaya felan çalışıyordum girip bir bakıcam

  9. Müzisyen Adam
    Müzisyen Adam
    Ay əvvəl

    Oyunu Behzat Ç'den çalmışlar lan

  10. Yusuf Dursun
    Yusuf Dursun
    Ay əvvəl

    0:18 İki yüzlü Enisin tipi çok komik değilmi lan SJshjshsjhshjsh.

  11. Emin Aksu
    Emin Aksu
    Ay əvvəl

    Klasik bir oyun yeri: Herhangi biri: sen kimsin Ana karakter: tamam Aynı kişi: tamam diye bir isim yok Ana karakter: tamam Tekrar aynı kişi: sen tamam'dan başka bir şey diyebiliyor musun? Ana karakter: tamam

  12. Fırat Ali ARSLAN
    Fırat Ali ARSLAN
    Ay əvvəl

    3:58 Zuhhahahhaahhaahhahaha

  13. Lackha
    Lackha
    Ay əvvəl

    3:13 dalgami geciyosun cnm

  14. Furkan Şahin
    Furkan Şahin
    Ay əvvəl

    Hello sellout man

  15. Oyun Dostu
    Oyun Dostu
    Ay əvvəl

    1:30 daki hızlıca geçen Valley of the dead 1-8 nedir. ?

  16. Müslüm Emre Dalgın
    Müslüm Emre Dalgın
    Ay əvvəl

    ROBLOX UN AYNISI

  17. Yasin ALTUG
    Yasin ALTUG
    Ay əvvəl

    ABİ DARKSİDERS SERİSİ BAKAR MISIN HİKAYESİ FELAN ÇOK İYİ SEVECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM

  18. Arda
    Arda
    Ay əvvəl

    Tamam

  19. Nurten Aktaş
    Nurten Aktaş
    Ay əvvəl

    6:02 6:06 6:15 6:30 6:43 6:51 6:53 6:56 7:03 7:55 tamam diyorum

  20. Pokemon'a Dair Her Şey
    Pokemon'a Dair Her Şey
    Ay əvvəl

    3:56 Tam çevirisini yapsan Şebnem yenge napardı abiiii düşünemiyorum HAHAHAHAHHAHAHAHSPDHSPSLSĞSJĞWSJĞENSŞEMD 😆😆😆😆😆

  21. sellpro 1
    sellpro 1
    Ay əvvəl

    4:00 eyvah yengeye denk geldik

  22. Sekrx
    Sekrx
    Ay əvvəl

    :) 3:57 ENİSSSS

  23. Shadow Dream
    Shadow Dream
    Ay əvvəl

    Abi Shadowrun adlı bir oyun var yine RPG olan, Cyberpunk tarzıymış birde. Sıra tabanlı RPG oyunu

  24. SAMETİNİZ
    SAMETİNİZ
    Ay əvvəl

    Leonnnn baaaa

  25. Ömer Faruk Kara
    Ömer Faruk Kara
    Ay əvvəl

    nobody: lvl 1 enis:TAMAM

  26. Çağatay Duralı
    Çağatay Duralı
    Ay əvvəl

    Reis Pillars of Eternity'yi senden gördükten sonra Steam'de denk geldim indirim varmış, lan dedim bi' bakayım. Video bakalım 1 hafta önce atılmış, bakalım ben kaç saat oynamışım, 60. İşimi gücümü bırakıp oynadım, yani teşekkür ederim böyle bir oyunun varlığını haber verdiğin için.

  27. Payitaht Abdulhamid Edits
    Payitaht Abdulhamid Edits
    Ay əvvəl

    furkan level atlamış

  28. ONUR
    ONUR
    Ay əvvəl

    enis bey bulut üzerinden oyun oynama nedir ne değildir dandik bilgsayarım var yeni oyunları oynayamıyorum bize bilgilendirme videosu hazırlayabilrmisin :))

  29. tolga basara
    tolga basara
    Ay əvvəl

    3:59 enis?😂

  30. Burak Erdal
    Burak Erdal
    Ay əvvəl

    abi core robloxun çakması

  31. Özcan Yalçın
    Özcan Yalçın
    Ay əvvəl

    Baldurs gate i sadece god tier prgciler bilir

  32. Evren Taşel
    Evren Taşel
    Ay əvvəl

    CORE: fortnite roblox royale

  33. Yigitdnr
    Yigitdnr
    Ay əvvəl

    Tamam diyorum

  34. WenDyy so2
    WenDyy so2
    Ay əvvəl

    Eyer core yi oynamak istiyorsan ama pc sende yoksa telefondan struckd kullanabilirsin 100 mi oyun da yapabiliyorsun

  35. EmperorPHNX
    EmperorPHNX
    Ay əvvəl

    Bende seninle aynıyım hocam. Tamam RPG seviyorum hatta çok seviyorum da... Görsel ve oynanış açısından iş yoksa cidden oynayamıyorum.

  36. Efe Vural
    Efe Vural
    Ay əvvəl

    Tamam -enis kirazoğlu

  37. Kerim Burak TUZ
    Kerim Burak TUZ
    Ay əvvəl

    Core = Roblox Upgraded

  38. CARBØN
    CARBØN
    Ay əvvəl

    Core=roblox çakması salak bi oyun

  39. Enes can
    Enes can
    Ay əvvəl

    0:18 Şu yüz için hergün açıyorum bu videoyu xD

  40. [ZG] bilal mert
    [ZG] bilal mert
    Ay əvvəl

    00:33 aynı roblox roblox unda içinde oyun yapabiliyon içinde bi sürü oyun var

  41. Tosun Pasha of Cairo
    Tosun Pasha of Cairo
    Ay əvvəl

    Kral gözler ocakları söndüren rpglere yön veren Ultima Online aradır ama yok...

  42. Mehmet Selçuk Yüzbaş
    Mehmet Selçuk Yüzbaş
    Ay əvvəl

    Roblox 2009 yapımı core game yeni çıktı yani çakma

  43. Mehmet Selçuk Yüzbaş
    Mehmet Selçuk Yüzbaş
    Ay əvvəl

    Abi çakma roblox core games

  44. Mete Demir
    Mete Demir
    Ay əvvəl

    roblox gibi

  45. a ab
    a ab
    2 ay əvvəl

    Core=Roblox

  46. Ekmekli_ kedi
    Ekmekli_ kedi
    2 ay əvvəl

    yaptığın işi hem eğlendirerek hem de öğreterek yapıyorsun. Umarım ilerde bi yerlerde denk gelir, beraber bir şeyler çıkartma fırsatı buluruz. Görüşme dileğiyle ✌️ discord : Ekmekli_Kedi@/8308

  47. şebnemin oyun kanalı
    şebnemin oyun kanalı
    2 ay əvvəl

    Kapak fotoğrafını görünce ürperfim dead space den korkunçsun enis bey..

  48. Nicat Şıxeliyev
    Nicat Şıxeliyev
    2 ay əvvəl

    MMORPG DİYİNCE METİN2 :d HEHE

  49. angelos rumenov uchiha
    angelos rumenov uchiha
    2 ay əvvəl

    Abi sen taşana kurban oyun yapmak istyorum verdin platform deniycem

  50. angelos rumenov uchiha
    angelos rumenov uchiha
    2 ay əvvəl

    Hehe

  51. angelos rumenov uchiha
    angelos rumenov uchiha
    2 ay əvvəl

    0:42 anime ciler mha animesin goren

  52. - ModMan -
    - ModMan -
    2 ay əvvəl

    abi core kod ilemi yapiliyor yoksa blueprint ilemi

  53. hüseyin amca
    hüseyin amca
    2 ay əvvəl

    Roblox + kalite = core

  54. Canberk
    Canberk
    2 ay əvvəl

    New character unlocked: "Herşeye tamam diyen, Level 1 Enis..."

  55. Semih
    Semih
    2 ay əvvəl

    neden seni yemek yerken izliyorum .d

  56. watch is the Brothers
    watch is the Brothers
    2 ay əvvəl

    abi merhaba 2013 yılında çıkan War Z isimli bir oyun vardı sonradan ismi değişti İnfestation Survivor Stories olmuştu oyunun o zamanlar kendine özgü özellikleri vardı çok farklıydı metacritic de ne kadar kötü puan alsada ben dahil çok ciddi oyuncu kitlesi vardı buglar ve hackerler oyunun sonunu getirdi daha sonra oyunun thailand versiyonu açıldı sadece asyada oynanabilen orda avrupa ve amerikadaki oyuncu kitlesinin 3-4 katı daha fazla kitlelere ulaştı daha başarılıydı nededini bilmediğim nedenlerden thailand versiyonuda geçtiğimiz aylarda kapanmış şuan steamda new z isminde çakması var girip oynayadabilirsin fikrin oluşur bu steamdaki new z oyununu yapan kişide asıl oyunun bitmesine neden olan asıl oyuna hile yapıp parayla satan hackerlerdan biri :) ironik bi durum önce oyuna hile yapıyor oyunu bitiriyor sonra hilesiz çakmasını kendi piyasaya sürüyor güzel bi video konusu olabilir bence bi değerlendir. oyun aşırı keyifliydi oyunda item lootlayıp safezone da saklayabiliyorduk bu sayede oyun içindeki itemlerin piyasası bile oluşmuştu sniperlar cok değerliydi zamanında tanesini 2-3 tl den sattığımı bilirim

  57. EminT
    EminT
    2 ay əvvəl

    Eğer mobildede core gibi bir platform arıyorsanız struckd mevcut

  58. Vahit Gezer
    Vahit Gezer
    2 ay əvvəl

    Abi bitmiş game jam niye umutlandırıyorsun

  59. YÊTKÏLÏ
    YÊTKÏLÏ
    2 ay əvvəl

    Abi borderlands incelermisin pls

  60. Alihan Ilıca
    Alihan Ilıca
    2 ay əvvəl

    Keşke Exanima'ya da yer verilseydi

  61. Berkay erol
    Berkay erol
    2 ay əvvəl

    Core robloxun cakması lan eweqweqwqweqe

  62. Arda 1290
    Arda 1290
    2 ay əvvəl

    core roblox çakması abi

  63. ALİ GAMERS
    ALİ GAMERS
    2 ay əvvəl

    Bişiler oyniyim enis cherryson

  64. FK Faruk
    FK Faruk
    2 ay əvvəl

    Core resmen roblox :D

  65. ChikaN
    ChikaN
    2 ay əvvəl

    İlk defa bir sponsordan yararlandım

  66. zeynel sarı
    zeynel sarı
    2 ay əvvəl

    04:05 xD

  67. macik guldur
    macik guldur
    2 ay əvvəl

    tamam

  68. Ahmet Tuğra Şener
    Ahmet Tuğra Şener
    2 ay əvvəl

    Hocam şu anda Demosu yayında olan yerli geliştiricilerimizin yaptığı bir oyun "Potentia" hakkında bir içerik hazırlanan çok güzel olurdu. Oyunlarını tamamiyle Türkçe yapmışlar (Dublaj, Arayüz, Altyazı vb.) ve The Last of Us' dan esintilerini hissettiriyor. En azından bu oyuna bir videoda değinirsen belki bir nebze destek görürler :)

  69. resident
    resident
    2 ay əvvəl

    Enis Core I9 10900h unlocked

  70. syber prunk
    syber prunk
    2 ay əvvəl

    Oyunlara gömçüren kral

  71. osmanselim özdemir
    osmanselim özdemir
    2 ay əvvəl

    Abi bir tavsiye SAMP oyna

  72. ğ ğ
    ğ ğ
    2 ay əvvəl

    Sondaki The Enis Şov müziği için bile like atılır

  73. Zübeyr Sürmeci
    Zübeyr Sürmeci
    2 ay əvvəl

    3090'ın vardır ama oynadığın oyunların grafik seviyesi gt 220m'dir

  74. F
    F
    2 ay əvvəl

    lvl 1 enis devamı gelsin

  75. NURLAN
    NURLAN
    2 ay əvvəl

    robloxsun cakmasi haha

  76. Batuhan Sezer
    Batuhan Sezer
    2 ay əvvəl

    Mall

  77. Timur Güney
    Timur Güney
    2 ay əvvəl

    roblox fortnite edişın

  78. denek01
    denek01
    2 ay əvvəl

    "Tmm" Enis Cherryson

  79. saka sedat
    saka sedat
    2 ay əvvəl

    Enis abi sen de bi daha ki oyununu core da yapar mısın ?

  80. Rifat Zülfikar
    Rifat Zülfikar
    2 ay əvvəl

    Elden Ring,Elden scrolls serisindenmi?

  81. Gardenfield
    Gardenfield
    2 ay əvvəl

    t a m a m

  82. Selman BEDEL
    Selman BEDEL
    2 ay əvvəl

    Kurt : Merhaba Level 1 Enis : Tamam

  83. berkay bayraktar
    berkay bayraktar
    2 ay əvvəl

    roblox u neden önermedin :( o daha güzel :(

  84. Katil Civciv
    Katil Civciv
    2 ay əvvəl

    Level 1 enesin gizli benliği Rammus bene her şeye tamam diyor

  85. Bash.
    Bash.
    2 ay əvvəl

    pekala bu oyun iyiymiş... videoyu kapatma vaktidir

  86. A Ş K O
    A Ş K O
    2 ay əvvəl

    Nobody: Enis: TAMAM

  87. Dark Media
    Dark Media
    2 ay əvvəl

    abi video kapat fotoğrafından delirmiş sen misin oyun mu anlamadım

  88. Baran Tosun
    Baran Tosun
    2 ay əvvəl

    enis abi rainbow quarantine çıkacak sence nasıl olur bi video hazırlarsan sevinirim

  89. ZweigUQURR
    ZweigUQURR
    2 ay əvvəl

    Abi MORDAHU

  90. Eesek Sopası
    Eesek Sopası
    2 ay əvvəl

    abi just cause dihyebi oyun var bakarmısın biraz eski ama grafiklari idareeder

  91. Random Dark
    Random Dark
    2 ay əvvəl

    Abi sen red dead reception oyna yada oynadın mı? Çünkü serbest dünya ama biraz bugları var ben oynuyom daha yeni başladım ama

  92. ıronSmith sea
    ıronSmith sea
    2 ay əvvəl

    Dünyanın sonu gelmiş. level 1 enis:tamam

  93. Yusuf Haldız
    Yusuf Haldız
    2 ay əvvəl

    core robloxun çakması bence

  94. arda kaya
    arda kaya
    2 ay əvvəl

    Bu adamın sevdiğim yanı abone ol demio ve oyun sevio

  95. Beylerbeyi i
    Beylerbeyi i
    2 ay əvvəl

    Enis abi yerli oyunu incelesene ( potentia )

  96. AsooTayfa
    AsooTayfa
    2 ay əvvəl

    Galiba oyun listeleme zamanı geldi

  97. Yusuf Bacak
    Yusuf Bacak
    2 ay əvvəl

    Abi ronin the last samurai diye bir oyun var diğer mobil oyunlara göre vuruş hissi grafikler ve oyundaki tarz, yapı,ekipman ve silah çeşitliliği düşman çeşitliliği çok iyi fakat ilk seviyelerde biraz zorlayabiliyor 1-2 saat oynayinca oyunun combat sistemine alışıyorsun zaten oyunu çok sevdim 4-5 saat oynadım 14-15. Saatinde oyun kendini bozar mi bilmiyorum göreceğim ve oyunun uzunluğunuda bilmiyorum yorumlarda yoktu

  98. Ceyhun Özkan
    Ceyhun Özkan
    2 ay əvvəl

    enis abi kapatılmış facebook,browser tabanlı oyunlar ile ilgili neden kapatıldıklarına dair video gelir mi

    1. Cansu Certel
      Cansu Certel
      2 ay əvvəl

      Düşünceleriniz benim için önemli😊 Yeni oyunumuz. İndirin,oynayın,yorum yapın ve oylayın lütfen. İyi eğlenceler 🎉🎉 Aşağıdaki linkten indirebilirsiniz ===.=.=> play.google.com/store/apps/details?id=com.CmbGameStudio.CrazyBall

  99. JMSERI6
    JMSERI6
    2 ay əvvəl

    Abi türk yapımı bir oyun cikmis incelme yapar misin potentia ismi

  100. Özgür yetgin
    Özgür yetgin
    2 ay əvvəl

    Abi bi sorun var bilgisayar yok