SAHTE OYUN VİDEOLARINDAN BIKTIM! (HASTALIKLI BİR OYUN GELİYOR)

4 917 Baxış 495K
Oyunlar

Dakikalar:
00:00 Bu videoda neler var?
00:21 Sahte sunumlu yeni oyun
06:33 Hastalıklı oyun
Videoyu izleyenler için ek:
Fntastic isimli firmamız aslında daha önce benzer kafada bir oyun yaptı ama bu kadar büyük çaplı değildi. Wild Eight isimli bir oyun kendisi. Türkiye'de 20 TL. Ona da bir göz gezdirebilirsiniz. Ben oynamadım, kalitesi hakkında bir fikrim yok. Ama The Day Before'a göre çok daha küçük çaplı proje.
#eniskirazoglu #oyun

Şərh

  1. alieren tezcan
    alieren tezcan
    5 gün əvvəl

    gaza getiriyosun bizi

  2. Sarp A
    Sarp A
    10 gün əvvəl

    Abi belki ölen kişinin susmasının sebebi ölen kişinin mikrofonu otomatik kapanıyordur. Bunun ihtimali düşük olsa da aklıma bu geldi ya da konuşmaların fake olmasındandır.

  3. Mukaddes Çamur
    Mukaddes Çamur
    12 gün əvvəl

    Yayıncı firma biliyorum mytona cooking diary yaptılar

  4. Buğra Doğan
    Buğra Doğan
    24 gün əvvəl

    sen ne anlarsın mg keli

  5. Sadece Futbol
    Sadece Futbol
    27 gün əvvəl

    Bu oyun telefonda bulunan Life After a benziyor

  6. ahmet ahmet
    ahmet ahmet
    28 gün əvvəl

    abi çok güzel video çekiyon iyi hoşta bazen korkunç oluyor insan korkuyor biraz az korkunç yap

  7. Buğra Türkyılmaz
    Buğra Türkyılmaz
    Ay əvvəl

    Furkan ve Enis Oyunda yazinca aklima BURAK OYUNDA GELDİ

  8. Hakan Bir
    Hakan Bir
    Ay əvvəl

    Mobilde lifeafter benzeri oyun yapmışlar. Zaten o oyunda da ruslar dolu

  9. Bojnâ
    Bojnâ
    Ay əvvəl

    Sessiz kalma olayı öldükten sonra telsiz vb. eşyalar kullanılamıyor olabilir hani direk araştırmadan bakmak sıkıntılı biraz daha incelemeni öneririm.

  10. Wartex
    Wartex
    Ay əvvəl

    Sahte sunumlu oyun hastalıklı oyundan 100 kat daha güzel bence

  11. Nightwolf 014432
    Nightwolf 014432
    Ay əvvəl

    “Yeni parçalanma efektleri olucak” Tlou2: am I a joke to you

  12. Utkan
    Utkan
    Ay əvvəl

    5:20 belki ölünce muteleniyor olabilir

  13. Ömer Boztepe
    Ömer Boztepe
    Ay əvvəl

    2:15 ne güzel bir şapka umarım furkan da beğenir.

  14. halil ibrahim
    halil ibrahim
    Ay əvvəl

    Enis senle online oyun oynanmaz oyunun içine edersin... Doğallık dediğin her şey. RPG oynama özürlülerin davranışlarıdır. Bazen oyunu oyun yapan kimle oynadığındır.

  15. 38 Sesa
    38 Sesa
    Ay əvvəl

    Bence ikizi de hos olacak Mafia dan sonra oynayacak birsey bulamadim...

  16. Comedian Pets
    Comedian Pets
    Ay əvvəl

    Furkan bak lan ne buldum kovboy şapkası buldum :D

  17. Yasin ALTUG
    Yasin ALTUG
    Ay əvvəl

    ABİ DARKSİDERS SERİSİ BAKAR MISIN HİKAYESİ FELAN ÇOK İYİ SEVECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM

  18. TRxxcool
    TRxxcool
    Ay əvvəl

    0:03 bu hangi oyun ?

  19. Roiner
    Roiner
    Ay əvvəl

    İnsurgency Sandstorm da var parçalanma efekti kafa kol bacak ayrı ayrı. Nerdeyse eşdeğer değerde parçalanma. Hatta efekt değil mekanik bildiğim kadarıyla..

  20. RiX WeY
    RiX WeY
    Ay əvvəl

    8:30 | Var mı ? Var. Söyliyim mi ? Söylüyorum. Left4 Dead Serisi.

  21. Codeone
    Codeone
    Ay əvvəl

    Furkan beyin sesi Kaan abiyi anımsatıyor bana. (imbusymom)

  22. Firat Sever
    Firat Sever
    Ay əvvəl

    HARİKA NEFİS BİR OYUN DAYS GONE BENZİYE BUDA GAME OF YEARS EDİTİON ALIR

  23. Abdulsamed Basturk
    Abdulsamed Basturk
    Ay əvvəl

    Olm, furkanla senin Seslendirmen daha da komikmis

  24. 01 Adana 01
    01 Adana 01
    Ay əvvəl

    Soldier of Fortune yanilmiyorsam ilk kol bacak kopan oyundu bi bak istersen enis eski bir oyun

    1. YENILMEZ ARMADA
      YENILMEZ ARMADA
      Ay əvvəl

      Captanin Price-a benzeyen ana karakter vardı. O senin dediyin oyundu galiba

  25. Atilla Arda Şahinolanlar
    Atilla Arda Şahinolanlar
    Ay əvvəl

    2:00

  26. Alperen Yazıcı
    Alperen Yazıcı
    Ay əvvəl

    Rusların fizik motoru zaten çok iyi. Ör. Spintires, Mudrunner, Snowrunner

  27. Wime
    Wime
    Ay əvvəl

    introya letif gelmemişmiydi la enes abe

  28. Efectra F.D
    Efectra F.D
    Ay əvvəl

    Ne zaman 1 milyon olacaz?

  29. Gaming Cafe
    Gaming Cafe
    Ay əvvəl

    2:00 kesinlikle daha gerçekçi çünkü bizde arkadaşlarda online oyunları böyle oynuyoruz

  30. Efsanevi Şeker
    Efsanevi Şeker
    Ay əvvəl

    Dayz benzeri gibi de .D

  31. RedStudios
    RedStudios
    Ay əvvəl

    acaba ölünce oyun mikrafonu devre dışı mı bırakıyor ?

  32. UnKn owwwn
    UnKn owwwn
    Ay əvvəl

    00:00 ilk videon ise ve saat gece yarısı falan ise belli ettiğim saniyelerderde sakın kulaklığı son ses açmayın öneridir

  33. Ege
    Ege
    Ay əvvəl

    İyi, gö...

  34. ahmethalitdemirbilek
    ahmethalitdemirbilek
    Ay əvvəl

    ABİ VALHRİMİN İNCELEMESİNİ YA DA LİNÇLEMESİNİ ÇEKERMİSİN ÇOK ZEVKLI SENİ İZKEMEK

  35. arda Özütemiz
    arda Özütemiz
    Ay əvvəl

    Furkan konuşmayı çözmüşte Enise küfür etmiş Enis Chressyon Şaka Amaçlı : D

    1. arda Özütemiz
      arda Özütemiz
      Ay əvvəl

      Düzelteyim cherysson

  36. Ahmet Salih BAŞARAN
    Ahmet Salih BAŞARAN
    Ay əvvəl

    witcher 3 çıkmadan önce cd projekt red den haberimiz yoktu belki bu oyunlarda bu etkiyi yapar

  37. Emre YAŞAR
    Emre YAŞAR
    Ay əvvəl

    Aklıma TWD geldi

  38. furkan
    furkan
    Ay əvvəl

    Nası ya video 10dk değil

  39. formercat03
    formercat03
    Ay əvvəl

    8:30 left 4 dead

  40. Maske exeCUTE
    Maske exeCUTE
    Ay əvvəl

    Abi yanlış anlama sen söyleyince geldi Mobil legends Bang Bang gerçek bir oyuncunun konuşmasini video reklamı yapmıştı. Adam baya keko keko konuşmuştu ondan sonra herkes sildi oynu. Aklıma geldi paylaşayım dedim.

  41. RAFUOY
    RAFUOY
    Ay əvvəl

    Abi senin ismin Enişte kardeşinin ismi furkan benim ismimde EnisFurkan sjsjsj

  42. Berkay Sunan
    Berkay Sunan
    Ay əvvəl

    09:17 Elinde pompalı var ve tutuşa bak. VR Oyunu olabilir.

  43. Boş Adam
    Boş Adam
    Ay əvvəl

    Sa

  44. Mert Mustafa Kılıç
    Mert Mustafa Kılıç
    Ay əvvəl

    Abi artık öyle bi yere geldik ki acaba oyunu nasıl oynicam değil artık hangi yayıncıyla bitirsem diye düşünüyorum ve eminim ki benim gibi 100 lerce arkadaşım var.

  45. Yavuz selim
    Yavuz selim
    Ay əvvəl

    5:33 adam ölmüş olabilir veya ses çıkkartmıyım sıkılır gider olabilir

  46. mustafa official
    mustafa official
    Ay əvvəl

    İlk oyun için zombilerden saklanma gibi bişeyler yapsalar güzel olurmuş, misal outlastta yatak altlarına veya dolap içleirne saklanabiliyorduk. Ya da online oyunda bulduğumuz ama üzerimiz dolduğu için bir şey alamadığımızdan hitmanda eşya saklama gibi bir oynanış şekli olsa güzel olurdu.

  47. wênda
    wênda
    Ay əvvəl

    xd

  48. Kerry
    Kerry
    Ay əvvəl

    Bana kalırsa 'The Day Before' oyununun gameplay videosunun sonunda yaşanan olay şu şekilde, dikkat ederseniz videonun başlarında (sol üstte) 2. oyuncunun ismi parlak gözüküyor. Fakat zombi tarafından yendiği sahnede ismi daha sönük. Yani demek istediğim, belki de bir şekilde öldükten sonra konuşamıyor olabiliriz. Bilemedim.

  49. kemal bayraktar
    kemal bayraktar
    Ay əvvəl

    Küfür etme

  50. Sedat Onar
    Sedat Onar
    Ay əvvəl

    Araba durur ve Furkan: "aah shit, here we go again"

  51. Mehmet Emin Tursun
    Mehmet Emin Tursun
    Ay əvvəl

    Enis abi sayende şu günlerde gülebiliyoruz

  52. Bensen Obu
    Bensen Obu
    Ay əvvəl

    Dünya batmış ve tüm sistem çökmüş ama ne tuaf ki ilk girdiğimiz dükkanda nerdeyse tüm gıdalar yerinde duruyor. Normalde böyle bi senaryoda erzak bulmak çok zor çünkü yamalanmış olması gerekir. Hele de taze meyve, baksana hepsi havada uçuşuyor sanki tarladayız🤣

  53. Can K
    Can K
    Ay əvvəl

    Şu adamın konuların dakikalarını açıklamaya koymasına bayılıyorum.

  54. Yiğit Usta
    Yiğit Usta
    Ay əvvəl

    The day before konsol platformuna gelecek mi dostlar bilgisi olan var mı?

  55. uMuT eXeS
    uMuT eXeS
    Ay əvvəl

    my new achievement: furkan spoke

  56. Haki
    Haki
    Ay əvvəl

    Bu kanalı yeni buldum sanki altın hazine bulmuşum gibi giriştim videoları teker teker seyretmeye. Bir 90lı gamer olarak inanılmaz neşe verici bir kanal emeğinize sağlık!

  57. Necati Yahya
    Necati Yahya
    Ay əvvəl

    rustvari bişi çıkarsa efso olur

  58. Necati Yahya
    Necati Yahya
    Ay əvvəl

    ubisoft sağolsun tüm division da şu taş şeylere siper alınıyor ya

  59. Sezgin Topsakal
    Sezgin Topsakal
    Ay əvvəl

    ben bouncy hıelsı 3 kere bıtırdım ışsızlıkten sanırım ve oyunsuzluktan

  60. tolga kavuncu
    tolga kavuncu
    Ay əvvəl

    The Furkan Son Enis bükücü

  61. Basically Kruzaev
    Basically Kruzaev
    Ay əvvəl

    Abi peki ölünce konuşma yapmak yasaklanıyorsa?

  62. •мя. cαgε•
    •мя. cαgε•
    Ay əvvəl

    6:34 oyun outlast 1 e çok benziyo çakmışlar bildiğin yani şunu diyorum resident evil ve outlast i birleştir bu

  63. Ada Artuç
    Ada Artuç
    Ay əvvəl

    Abi days gone ile aynı

  64. alexolcemben
    alexolcemben
    Ay əvvəl

    furkan da bi konuştu tam konuştu :D

  65. EmperorPHNX
    EmperorPHNX
    Ay əvvəl

    Enis: Furkan bak lan ne buldum, kovboy şapkası buldum ha. (Gülerek söyler) Furkan: İyi, g*tüne sokarsın (adeta ölmüş ve toprak altındaymış gibi söyler)

  66. Hitleroğlu Recep Hoca
    Hitleroğlu Recep Hoca
    Ay əvvəl

    abi ama roleplay yapıyodur :D

  67. ALPER KARABULUTOĞLU
    ALPER KARABULUTOĞLU
    Ay əvvəl

    9:25 ALIN SİZE REPLAY BUTONU

  68. ALPER KARABULUTOĞLU
    ALPER KARABULUTOĞLU
    Ay əvvəl

    FURKAN'IN KONUŞTUĞUNU DUYDUM ARTIK ÖLEBİLİRİM (:

  69. Emre Çıldır
    Emre Çıldır
    Ay əvvəl

    Ölünce ses bağlantında kesinti oluyordur belki 🥶

  70. Citroulle TKG
    Citroulle TKG
    Ay əvvəl

    Enis: Lan furkan kovboy şarkısı buldum lan Furkan: G Ö T Ü N E S O K A R S I N A R T I K

  71. Furkan Çelik
    Furkan Çelik
    Ay əvvəl

    Abi pc yok böyle oyunlar oynamıyorum ama enisin yorumlarına bayılıyorum

  72. Celil Güven
    Celil Güven
    Ay əvvəl

    2:14 izleyin JSJSJSJSSJSJJS

  73. ChikaN
    ChikaN
    Ay əvvəl

    8:90 bu oyun şimdi mobil içinmi?

  74. eys
    eys
    Ay əvvəl

    Eğer doğru ise cidden Survival Oyunlar için bir devrim olur ancak yalan ise The Division devam... :c

  75. Mert Arican
    Mert Arican
    Ay əvvəl

    ILL aşırı aşırı aşırı sahte duruyor amk. koşma animasyonundan tut da saçma sapan sinematik duruşlara kadar.

  76. Cyborg Models
    Cyborg Models
    Ay əvvəl

    Enis Cheryson:Oleg ortadan kaybolma be Oleg:tmm

  77. _ ŞeryF _
    _ ŞeryF _
    Ay əvvəl

    Abim sizin seslendirmede çekirdek çıtlıyodum gülmekten bogazıma kaçtı harika yaaa😂😂😂😂

  78. Ghost Rider
    Ghost Rider
    Ay əvvəl

    Roleplay yapmaya çalışmıslar abi bence hos olmus ama tabi gercekci değil

  79. yigit can
    yigit can
    Ay əvvəl

    new voice pack for furkan

  80. Payitaht Abdulhamid Edits
    Payitaht Abdulhamid Edits
    Ay əvvəl

    5:15 abi adam yenilirken mifrofonu kapanır o yüzden ses çıkaramadı Kesinlikle Atmadım D:

  81. Yumuşak G TV
    Yumuşak G TV
    Ay əvvəl

    2:00 - bu gerçekçi değil bildiğin gerçek oynanış ajlhdjksa

  82. Doğuş Minsin
    Doğuş Minsin
    Ay əvvəl

    Abi orda oyun içi konuşma sanmıştım ben onları. Oyuncuların konuşması mıymış?

  83. VAROTOLU SADDETİN BEY
    VAROTOLU SADDETİN BEY
    Ay əvvəl

    oyun efsane gözüküyo

  84. BUFFY Plays
    BUFFY Plays
    Ay əvvəl

    Bouncy Hills 2 geliyor abi bunu anlamak bu kadar zor değilki.

  85. e
    e
    Ay əvvəl

    Oyun müq PS4 çıktığı gibi Alıcam

  86. Koray Başoğlu
    Koray Başoğlu
    Ay əvvəl

    The Day Before güzel duruyor. Division-state of decay-the long dark bir araya gelse nasıl olur sorusuna gelen yanıt gibi duruyor. :) bakalım nasıl çıkacak

  87. Çekdar Kasap
    Çekdar Kasap
    Ay əvvəl

    arasıra dişlerini fırçala camii tuvalet taşı gibi olmuş

  88. Günay Şahin
    Günay Şahin
    Ay əvvəl

    acınası durum enes bey, bu kadar küfürle kalitenizi belli ediyorsunuz. bu nedir arkadaşım...! küfür küfür küfür, az biraz MESUT ÇEVİK izleyin örnek alın. tam bir REZALET videosu yapmışsınız. TEBRİK EDERİM....

  89. Trigon
    Trigon
    Ay əvvəl

    Size oyun önericem: team fortress 2

  90. CANİP AYGÜN
    CANİP AYGÜN
    Ay əvvəl

    Furkan sesi

  91. Ellie Joel
    Ellie Joel
    Ay əvvəl

    My top27: 27-Ghost Of Tsushima 83/100 26-Final Fantasy 7 Remake 84/100 25-Resident Evil 2 Remake 85/100 24-Resident Evil 7 86/100 23-Heavy Rain 87/100 22-Ori & Will Of The Wisps 88/100 21-Detroit: Become Human 88/100 20-Death Stranding 90/100 19-Batman Arkham City 90/100 18-Marvel’s Spider-man 90/100 17-Uncharted 3: Drake’s Deception 90/100 16-Silent Hill 2 90/100 15-Metal Gear Solid 4 91/100 14-Devil My Cry 5 91/100 13-Demon’s Souls 92/100 12-Sekiro: Shadows Die Twice 92/100 11-Legend Of Zelda: Breathe Of The Wild 93/100 10-The Witcher 3: Wild Hunt 93/100 9-Bloodborne 93/100 8-Shadow Of Colossus 94/100 7-Uncharted 4: A Thief’s End 94/100 6-Red Dead Redemption 2 94/100 5-Metal Gear Solid 3: Snake Eater 94/100 4-Persona 5 94/100 3-The Last Guardian 94/100 2-God Of War 95/100 1-The Last Of Us Part II 96/100 Bonus-The Last Of Us 93/100

  92. Thunder Yapım
    Thunder Yapım
    Ay əvvəl

    Sakalları seri keselim hocam.

  93. de Caelo
    de Caelo
    Ay əvvəl

    saçını sakalını kes la

  94. No Name
    No Name
    Ay əvvəl

    Enis seviyorum seni ya

  95. Can Ahmet Darama
    Can Ahmet Darama
    Ay əvvəl

    Bu oyunun gösterildiğine sadece benzer bile çıkacağına zerre inanan var mı? Alıştık artık

  96. Ilker Ozcetin
    Ilker Ozcetin
    Ay əvvəl

    5:20 Abi belki de oyun bu tip durumda zombiler tarafından yenilen adamın haberleşmesini kesiyordur :D

    1. Yorick Günlükleri
      Yorick Günlükleri
      Ay əvvəl

      Among us gibi

  97. Berke Kuzgun
    Berke Kuzgun
    Ay əvvəl

    Ulen enis cyberpunktan sonra hiçbir oyuna güvenin kalmamış..

  98. Bulut Emek
    Bulut Emek
    2 ay əvvəl

    Arkadaşım gibisin çok huzur veriyo bence konuşman ve bilgi verici 👌🙂

  99. ilhan demir
    ilhan demir
    2 ay əvvəl

    bu oyun ne zaman çıkıcak ögrenince altına biri yorum ata bilir misiniz

  100. Çaylak Music
    Çaylak Music
    2 ay əvvəl

    Reis olur mu bu hiç sahte sunumlu oyun olur mu hiç. çok ayıp. yapılacak iş değil.

    1. Buğra Türkyılmaz
      Buğra Türkyılmaz
      Ay əvvəl

      Yani Enis tam bir noob bunada sahte diyosa bence çok gerçekći JXNXNXNZVZVCGNCMYFYMGKYFURDFKTULGUH,UTFRDTSRGTYJTKU